Introductions (2,987)

Discussions Replies Latest Activity

Help Your Students Focus With These Brain Breaks

The closer to the holiday break we get, the harder it is for our students to focus; they’re either falling asleep or climbing the walls! We…

Started by Karen Cameron

4 Jun 27, 2017
Reply by Jayashree Iyer

How to Encourage Reluctant and Struggling Readers

Decades later, I can still remember things my teachers said, how they said them, even the intonation of their phrases, and how their words…

Started by Karen Cameron

1 Jun 8, 2017
Reply by Jayashree Iyer

5 Ways Students Can Celebrate Earth Day

On April 22, communities across the world will celebrate Earth Day. Students can seize this opportunity to raise awareness and educate thei…

Started by Karen Cameron

1 May 29, 2017
Reply by Jayashree Iyer

MI Diario #6

Un evento cultural que es muy famoso aquí en los Estados Unidos de América y en México es el Cinco de Mayo. El Cinco de mayo se celebra más…

Started by Cindy Rivera

0 May 21, 2017

Diario # 5

Creo que el amor de la familia puede sanar a veces porque porque es el mejor apoyo que alguna vez tendrá. Mi familia muestra su amor el uno…

Started by Cindy Rivera

0 May 20, 2017

Mi Diario #2

La primera vez que sentí que era parte del grupo hispano era cuando estaba en la escuela secundaria. Aprendí español desde que era niña. Er…

Started by Cindy Rivera

0 May 20, 2017

Diario #6

Mis pensamientos sobre el divorcio es que los menos culpable son los hijos. En lo personal mis padres se separaron cuando yo tenía 7 anos.…

Started by Candace

0 May 19, 2017

Diario #5

Lo que más me gusta de mi familia es la confianza que tenemos entre el uno a otro. En lo principal con mi mama. Mi mama es la persona a qui…

Started by Candace

0 May 19, 2017

Diario #4

En este capítulo que se llama Todos Somos Diferentes, hablamos nosotros sobre las diferencias en diferentes culturas. Lo que distingue en l…

Started by Candace

0 May 19, 2017

Diario #6

Periodista mexicano y CPJ awardee Javier valdez cárdenas fue asesinado el 15 de mayo 2017.javier murió de un disparo cerca de la oficina de…

Started by Cindy Velazquez

0 May 18, 2017

RSS

Report

Win at School

Commercial Policy

If you are representing a commercial entity, please see the specific guidelines on your participation.

Badge

Loading…

Follow

Awards:

© 2024   Created by Steve Hargadon.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service